2014. április 9., szerda

Irodalmi feladatok - versszakok írása megadott szavakkal ( 2014 harmadik versklub találkozó)

Megadott szavak: 
levél, roncsderbi, háztető, bárány, mirtuszág, banális, árvalányhaj

Kádár Valéria - Emlékek

Írnék neked, hogy tudd
mit kavart bennem az őszi szél,
Mert elmúlt a nyár a lelkemben,
Emléked csupán elsárgult levél.

Dermedten bámulok...
Összetörtem, mint roncs derbin
az egymásnak csapódott autók.
Úgy hulltam darabokra én is. 

Elakad a lélegzet 
az omladozó falak között, 
Rozzant háztetőket látok,
amin a sötétség beférkőzött.
Ártatlan lennék?
vagy báránybőrbe bújtam,
elrejtve vörösen lángoló szemeim
mellyel lényed elragadtam?
Milyennek láthattál...
mint hófehér árva kis virág,
amit ölelve tart gyengéden
a zöldellő mirtuszág?
Megállítottál egy percre,
de az élet olyan banális,
mert otthonom nem más,
mint végtelen kanális.
Most kalászba szökött
az árvalányhaj a sziklaréten,
a fűben fekve várom,
hogy a szél vigye el emlékem.

Nincsenek megjegyzések: