2016. március 25., péntek

Táncosné Németh Györgyi - Te légy nékem ...

Nem rég érkezett hozzám az alábbi vers, egy tárnoki alkotó műve. Oldalunkat böngészve talált rá egyik játékunkra. Megadott szavakkal írta meg versét. Köszönjük, hogy megosztotta velünk!

Megadott rímpárok:
szenvedély - engedély, patinás - mecénás, lámpatest - holdas est, citromfa - kín torna, erezet - tervezet, életem - énvelem, levelek - szeretek

Te légy nekem...

Te légy nekem a minden, a legforróbb szenvedély.
Ősi vágyunkat ha érzed,nem kell mástól engedély.
Megcsókolom bronzos tested, mely érett és patinás.
Vénusz áldja szerelmünket, ő a legyen a mecénás.

Eggyé forrt testünk ne zavarja vakító fényű lámpatest.
Égi fényben ölelkezzünk, boruljon ránk csillagszemű holdas est.
Mixeljünk egy cukornádas limonádét, legyek én a citromfa.
Hangszereden ha játszhatom, ez a legszebb kín torna.

Pulzusunk szapora, bőrünkön feszül, kidagad az erezet.
Istent formázunk így együtt, mily tökéletes tervezet.

Most, hogy magamba ittalak, felbolydult az életem.
Tüzed magával ragadt, mit tettél te én velem?
Egy nyáron át szeretkeztünk, közben ősz lett, hullnak a levelek.
Eddig csak képzeltem, de ma már érzem, hogy igazán szeretek.

2016. márc. 12.
TéNéGy

Nincsenek megjegyzések: